Како гифовите го покорија интернетот?

298 Views Септември 9, 2017 Техно Камелија Делија

Во ера кога информациите доаѓаат 24 часа на ден, седум дена во неделата, кога има притисок да се реагира на вестите во реално време, треба да кажеме нешто, што е можно побрзо и емпатично и го правиме со гифови, пишува ББС.

Гифот или графичкиот формат за размена е присутен насекаде во модерните медиуми во различни форми - како што е бренд логото или како поздравна е-картичка. 

Се гледа главно како синоним за "глупава реакција" - краток анимиран клип објавен за да изрази одредена емоција.

Гифовите вклучуваат филмски или музички ѕвезди, анимации или мачки и отсликуваат различни емоции кои станаа секојдневие благодарение на социјалните мрежи - "ротација на очите", "зафат за главата", "намерно испуштање на микрофонот".

Гифовите се силни кратки мелодрамски клипови кои изгледаат прилично нови, па веројатно ќе бидете изненадени кога ќе откриете дека тие постојат 30 години.

Во јуни 1987 година, Гифот беше создаден од CompuServe тим предводен од американскиот развивач на софтвер Стив Вилхит. 

Форматот ја користеше техниката на компресија на податоци Lempel-Ziv-Welch, што значи дека големината на датотеката може да се намали без влошување на квалитетот.

Се покажа дека е револуционерна во ерата на досадно спориот линк.

Социјалните мрежи и сајтовите за дискусии, како Tumblr и Reddit, како и услугата за складирање на слики Imgur, одиграа клучна улога во претворањето на гифовите во масовно споделено искуство.

Во 2012 година, Гифот беше означен како збор на годината во САД во речниците на Оксфорд. Ако објавивте Гиф, тоа значи дека сигурно го користевте Giphy. 

Оваа компанија од Њујорк беше создадена како пребарувач во 2013 година од Алекс Чунг и Џеј Кук.
Сега Giphy има тим од 70 луѓе, вклучувајќи сајт, апликации и интегрирани платформи на Твитер, Фејсбук и Whatsapp. Во моментов се проценува на 300 милиони долари, а во јули 2017 година има 200 милиони активни корисници на ден.

"Тоа не е толку до технолошкиот развој, отколку човечка перцепција", вели д-р Сара Торнтон, социолог од Сан Франциско и автор на книги, меѓу кои бестселери "Седум дена во светот на уметноста" и "33 уметници во три дела".

"Дизајнот базиран на клиенти е во срцето на технолошките компании. Корисничкиот интерфејс е клучен, треба да биде само неколку клика далеку ", додава Торнтон.

Во средина каде што зборовите можат да бидат ограничени, емотивното влијание на светилките исто така мора да биде директно: 

"Тие се лингва франка (заеднички јазик)", вели Торнтон. 

"Тие не се дефинирани од јазични граници и се толку едноставни што дури и децата можат да ги разберат", забележува таа.

Гифовите всушност опфаќаат различни генерации во нивните теми (кои вклучуваат видеа со Марлон Брандо и Мерилин Монро, како и Beyonce) и нивните корисници. 

Четиригодишно девојче најверојатно сѐ уште не може да и напише на нејзината 60-годишна баба, но тие можат слободно да разменуваат фантастични пораки.

"Гифовите додаваат хумор кон разговорите, но исто така може да бидат уникатен дијалект меѓу две лица", вели Џастин Гарбет, виш уредник на гифови за реакција во Giphy.

При објавување на материјали од порталот emagazin.mk во друг медиум, задолжително поставете активен линк кон страницата од која е преземен текстот.

Коментари

Тагови

За Авторот

Камелија Делија

Камелија Делија новинар кој ги запазува сите новинарски стандарди.Обожава вино, а и да се чекира!

Најчитани вести