еМагазин
Image default
Македонија

МОН: Расте бројот на ученици кои следат онлајн настава, образовниот процес тече непречено

Министерството за образование и наука (МОН) информира дека од почетокот на учебната година до денес бројот на ученици кои следат настава од далечина е зголемен за 17%, односно околу 87% од учениците успешно ја следат онлајн наставата.

„Благодарение на воспоставениот начин на учење од далечина, наставата успешно се спроведува во време на пандемија. За останатиот дел кои немаат уреди, или интернет конекција часовите се емитуваат на телевизија преку Националната радио-телевизија, а наставниците имаат обврска да им доставуваат печатени материјали и да бидат во постојана комуникација со учениците за да го следат нивниот напредок во совладувањето на наставниот материјал.

Министерството за образование и наука е во постојана комуникација со директорите на училиштата и локалните самоуправи и тековно се работи на обезбедување услови за непречено функционирање на онлајн наставата,“ соопштуваат од МОН.

Од таму апелираат до наставниците и учениците коишто се со физичко присуство, доследно да ги почитуваат мерките за заштита од Ковид-19 и одговорно да се однесуваат и надвор од работните места и од училиштата со што ќе го спречат ширењето на болеста.

„Од целокупното одговорно однесување ќе зависи и продолжувањето на наставата со физичко присуство во училиштата. Протоколите за заштита од заразата докажано функционираат, ако сите се придржуваме на пропишаните мерки за заштита,“ велат од таму.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

МОН: Од Ковид-19 заразени 42 ученици и 65 наставници

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на еМагазин значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени ОВДЕ.

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА

Рускиот амбасадор му ја предаде на Заев нотата за прифаќање на новото име

Редакција

„Македонија за сите луѓе“: Мицкоски на роденденот на ВМРО-ДПМНЕ најави нова политичка стратегија

Редакција

Ќе ја напушти ли и Достоинство на Стојанче Ангелов владината коалиција?

Редакција