Како компанија водена од премисата што поблиску до своите корисници кои секогаш се во фокусот на вниманието, Vip jа одбележува Светската недела за грижа на корисниците.
„За таа цел, со особено задоволство денеска, Vip беше домаќин на група корисници кои одблиску се запознаа со работата на Центарот за Грижа за корисници и со вработените кои се секојдневна поддршка за барањата и потребите на корисниците.
Во рамките на одбележувањето на Светската недела за грижата на корисниците во компанијата беа организирани неколку настани насочени кон едукација и следење на светските трендови во оваа област, a во насока на унапредување и интензивирање на комуникацијата со потрошувачите“, информираат од компанијата.
Центарот за Грижа на корисници е местото каде корисниците на услугите на Vip имаат можност 24 часа, 7 дена во неделата и 365 дена во годината да добијат одговор на сите отворени прашања, да го кажат своето мислење едноставно да добијат совет за услуга или производ што е од нивен интерес.
Речиси 100 млади луѓе полни со ентузијазам се подготвени да излезат во пресрет на секое корисничко барање или проблем преку различни канали. Контакт центрите за корисничка поддршка за резиденцијални и бизнис корисници како и за техничка поддршка се достапни на корисниците во секој момент, како и тимот кој што работи на поддршка на онлајн каналите- социјалните медиуми, live chat како и емаил.
Истовремено, Vip работи на нови иновативни и дигитални решенија за полесна и побрза комуникација и овозможување на врвно корисничко искуство за што корисниците наскоро ќе бидат известени.