Откако изминатов петок во Македонија беше успешен првиот бојкот на маркетите, граѓаните на социјалните мрежи се организираат за нов, овој петок, а акцијата е наречена „Црн петок“ за маркетите.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Бојкотот го преполови прометот во маркетите, се намалил за 47% информираат од УЈП
Минатиот петок прометот во осумтте најголеми маркети во земјава според податоци на Управата за јавни приходи (УЈП) беше преполовен, а пад на прометот беше регистриран и наредниот ден, во сабота, на 1. февруари.
Повици за бојкот на два маркети има уште од 3. февруари.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Бојкот успешен, цените останaа исти, ќе има ли нов?
Засега нема видливи ефекти од успехот на првиот бојкот. Цените генерално останаа исти.
Останува да видиме дали и новиот бојкот ќе биде успешен.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Бојкотот на маркети во БиХ неуспешен, во Црна Гора го намали прометот за 56,14%