Во тек се преговори со кинеската компанија ЦРРЦ за исполнувањето на обврските од договорите за обнова на возниот парк со патнички гарнитури и локомотиви, а кои се однесуваат на техничките недостатоци на гарнитурите. Доколку преговорите не бидат успешни, како правна можност е започнување на арбитражна постапка пред Арбитражниот суд во Скопје, изјавија денеска од Железници на Република Северна Македонија – Транспорт.
Првата електрична локомотива од Договорот за набавка, како што укажуваат, пристигна во мај годинава. За да се добие дозвола за пуштање во сообраќај локомотивата треба да поседува Европски Сертификат за импероперабилност (ТСИ Сертификат) и да биде извршен нејзин технички прием, согласно Техничката докиментација, од страна на МЖ Транспорт АД Скопје.
„До овој момент во МЖ Транспорт АД Скопје, се уште не е пристигната комплетната Техничка документација, а исто така локомотивата се уште не е обезбедена со тој Сертификат“, велат од железничкото претпријатие.
Оттаму информираат и дека не е извршен технички прием на пристигнатите две електро моторни гарнитури и четирите дизел моторни гарнитури поради тоа што се воочени одредени технички недостатоци, кои не го загрозуваат нивното учество во сообраќајот, при почнување на процедурата за технички прием.
Во мај годинава од Железници на РСМ соопштија дека го обновиле возниот парк со нова електрична локомотива од кинеската компанија ЦРРЦ и оти за пуштање во сообраќај на локомотивата е добиено решение од Управата за сигурност во железничкиот сообраќај.
– Локомотивата е дел од четирите електрични локомотиви што ќе пристигнат во текот на оваа година од производителот ЦРРЦ – Кина, а се дел од проектот за обновување на возниот парк на МЖ Транспорт АД-Скопје, финансиран од страна на ЕБОР и Владата, најавија тогаш од железничкото претпријатие.
Договорот за набавка на четирите електрични локомотиви беше потпишан во јануари 2017 година.
МИА
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Железницата извиси за локомотивите од Кина: Владата бара арбитража