Македонците како и во минатата година, најмногу купувале облека и спортска опрема но структурно со помало учество од минатата година. На сметка на тоа повеќе купувале производи за домаќинство, храна и друго, вели авторот на текстот Нина Ангеловска, основач на „Групер“ и претседател на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија.
„Она што е особено значајно за е-трговците од Македонија е дека за разлика од минатата година (31,7%), Македонците најмногу онлајн купувале од продавачи од земјата (52,3%). Ако во минатото доминантна онлајн трговија била кај продавачите од другиот дел на светот, најновите податоци на Државниот завод за стстистика покажуваат дека Македонците доминантно онлајн тргувале од домашните е-трговци, што е осбено за поздравување“, вели Ангеловска.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Над 400.000 граѓани купиле онлајн: Е-трговијата со пораст од 62%