Следејќи ги промените во потребите и навиките на потрошувачите, поттикнати од дигитализацијата и можностите што ги нуди интернет трговијата, а особено промените што ги наметна Ковид-19 пандемијата, Пивара Скопје ја отвори својата прва е-продавница, која од денеска и официјално е достапна преку интернет страницата e-pivaraskopje.mk, информираат од компанијата.
„Дигитализацијата и воопшто иновациите се високо поставени на развојната агенда на Пивара Скопје. Дел од процесите во нашата компанија се веќе дигитализирани, а тоа планираме интензивно да продолжи и во иднина.
Веќе воведовме дигитални технологии во делот на складирање на производите, каде користиме иновативна технологија за управување преку гласовни команди, како и во сегментот на пласирање на производите на пазарот каде започнавме да користиме иновативна технологија за препознавање на слики која треба да им ја олесни работата на комеријалистите, за тие да имаат повеќе време за купувачите.
Започнавме и со воведување на најновата генерација роботизирани технологии со чија помош ги автоматизираме сите повторливи секојдневни задачи, со што сакаме да ја зголемиме нашата вкупна ефективност и продуктивност.
Сето ова ни помага да ги дознаеме вистинските потреби на нашите купувачи и потрошувачи и воедно ни дава можност да останеме брзи, достапни и флексибилни на промените, особено на оние што се поттикнати од Ковид-19 пандемијата“, вели генeралниот директор на Пивара Скопје, Горан Сладиќ.
Еден од сегментите кои се дигитализираат е и продажбата, во која Пивара Скоје воведува значајна новина, а тоа е е-продавница, која воедно е првата продавница што воопшто досега ја имала компанијата и која се отвора токму во пресрет на големиот јубилеј – 100 години од основањето на Пивара Скопје.
„Со отворањето на е-продавницата сакаме да им овозможиме на сите потрошувачи достава на омилените пијалаци директно во нивните домови, што секако ќе придонесе за одржувањето на високото ниво на задоволство и доверба што тие го имаат во нашите брендови и во компанијата во целина.
Преку оваа е-продавница на потрошувачите им нудиме брз и едноставен пристап до сите наши брендови, а плаќањето на купените производи е едноставно и сигурно, при што се користи најсовремен систем за заштита на сите извршени платежни трансакции. Засега дистрибуцијата на купените производи ќе се одвива само во Скопје“, појаснува Милкица Ѓеринска, менаџерка за е-трговија во Пивара Скопје.
Оваа новина во работењето на Пивара Скопје беше промовирана на четвртата годишна конференција за е-трговија што ја организира Асоцијацијата за е-трговија, а која на едно место собира бројни водечки домашни и светски експерти и практичари кои ги презентираат најзначајните достигнувања и иновативни решенија од областа на е-трговијата, дигитализацијата и дигиталниот маркетинг.
„Пивара Скопје е пример за компанија која умее да ги искористи искуствата и знаењето од системите на Coca-Cola HBC и HEINEKEN кадешто припаѓа, истовремено ефикасно адаптирајќи ги на спецификите на домашниот пазар и потребите на овдешните потрошувачи.
Отворањето на нивната е-продавница, заедно со останатите решенија во областа на дигитализацијата и е-трговијата кои беа презентирани на годишната конференција за е-трговија, покажуваат како треба да размислуваат компаниите, како да се адаптираат на Ковид-19 условите и во што да инвестираат, со цел да бидат поподготвени (READY) и поставени (SET) за раст на нивниот бизнис (GROW) со побрзо темпо, што воедно е и главното мото и тема на конференција.
Ни претставува задоволство што Пивара Скопје го промовираше отворањето на нивната е-продавница токму на Годишната конференција за е-трговија. Се надеваме дека нивниот пример ќе го следат уште многу компании со што ќе придонесат за зголемување на понудата во е-трговија“, истакна претседателка на Асоцијацијата за е-трговија, д-р Нина Ангеловска.
Во рамки на Конференцијата, во сесијата посветена на влијанието на Ковид-19 пандемијата врз растот и развојот на е-трговијата, покрај новата е-продавница, менаџерката за е-трговија во Пивара Скопје ги презентираше и останатите позначајни проекти и достигнувања на компанијата во областа на е-трговијата, како што е интернет порталот кој овозможува онлајн комуникација, нарачки на производи од страна на коминтентите и следење на нивната реализација во реално време – 24 часа, 7 дена во неделата.
За постигнатите резултати во оваа област Пивара Скопје неодамна се вброи меѓу компаниите со најдобро имплементиран проект за е-трговија во рамки на цела Coca-Cola HBC Групација.