Пристигнете на аеродром најмалку три часа пред лет, апелираат од „Виз ер“ по денешниот ИТ колапс. Се очекуваат потенцијални прекини поради тековниот проблем на глобалните ИТ системи, кој не зависи директно од „Виз ер“.
„Како и сите авиокомпании денес, „Виз ер“ се соочува со екстремни технички предизвици со прекинот на глобалните ИТ системи од трета страна. Патниците на „Виз ер“ може да доживеат прекини низ мрежата бидејќи услугите на вебстраната и мобилните апликации привремено се недостапни,“ се вели во соопштението.
Следниве онлајн услуги во моментов не се достапни: веб-страница и мобилна апликација на „Виз ер“, систем за резервации, онлајн систем за пријавување и прикажување на картата за патување и контакт центри – нови резервации и промени на постоечките.
„За време на прекинот, достапно е бесплатно пријавување на аеродромот. Затоа, ги советуваме патниците да пристигнат на аеродромот најмалку 3 часа пред закажаното време на поаѓање за да овозможат доволно време за пријавување, безбедносна контрола и здравствени и безбедносни процедури специфични за аеродромот,“ се додава во соопштението.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ