Македонските граѓани трошат просечно на една онлајн трансакција 19,7 евра кога купуваат дома, додека 31,5 евра кога купуваат од странски е-трговци, вели Нина Ангеловска, претседател на Асоцијацијата за е-трговија.
„Зголемената и подобра понуда од е-трговците, подобрено искуство и поголеми можности за купувачите се клучни за зголемување на интересот на граѓаните за онлајн купување. Големите компании исто така треба да го стават во фокус овој канал за продажба првенствено заради придобивките кои ги овозможува е-трговијата, а со тоа и значајно ќе влијаат и придонеснуваат кон раст на е-пазарот.
Главно она што ни фали е едукација и доверба, а таа ја градат најмногу домашните компании со нивните понуди, процеси, поддршка за купувачите и целокупно добро искуство кое ќе ги пресретне и надмине очекувањата на купувачите”, вели Ангеловска.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
100 милиони евра во онлајн трансакции во првите три квартали од годинава