еМагазин
Image default
Бизнис

На што најмногу трошеле лани Сител, Канал 5, Телма, Алфа и Алсат М

Вкупните трошоци на терестријалните телевизии на државно ниво – ТВ Сител, ТВ Канал 5, ТВ Телма, ТВ Алфа и ТВ Алсат М лани изнесувале 1.061,47 милиони денари и се зголемиле за 3,57% во однос на 2018 година, стои во анализата на медиумскиот пазар на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги.

“Само ТВ Канал 5 и ТВ Сител потрошиле повеќе отколку во претходната година, и тоа ТВ Канал 5 за 19,14%, а ТВ Сител за 9,53% повеќе. Останатите три телевизии ги намалиле трошоците од своето работење. ТВ Алфа ги намалила за 13,99%, ТВ Телма за 13,72% и ТВ Алсат-М за незначителни 0,31%.

Како и во претходните четири години, највисоки трошоци во анализираната година направила ТВ Сител – 452,32 милиони денари, а најниски ТВ Алфа- 93,45 милиони денари.

Во 2019 година, 66,83% од вкупните трошоци на терестријалните телевизии на државно ниво биле директни трошоци за создавање програма. Најмногу средства биле издвоени за набавка на содржини (367,46 милиони денари) и за плати и други надоместоци за вработените (261,94 милиони денари).

За набавка на програма ТВ Сител потрошила повеќе отколку другите четири телевизии заедно. ТВ Сител потрошила 197,29 милиони денари, ТВ Канал 5 – 89,71 милион денари, ТВ Телма 42,93 милиони денари, ТВ Алсат-М 21,88 милиони денари и ТВ Алфа 15,64 милиони денари„, стои во анализата.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

По колку вработени имаат и колку трошат на плати Сител, Канал 5, Телма, Алфа и Алсат М

Колкави приходи и од што оствариле лани Сител, Канал 5, Телма, Алфа и Алсат М

Сител, Канал 5, Алфа и Алсат М лани работеле со добивка, а Телма со загуба

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на еМагазин значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени ОВДЕ.

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА

Какви се очекувањата на Стопанска банка Скопје за престојниот период?

Редакција

Oд утре целосно нормализирање на железничкиот сообраќај

Редакција

„Алкалоид“ лани со раст на продажбата и добивката

Редакција