еМагазин
Image default
Бизнис ТОП СТОРИИ

Алкалоид за шест месеци има раст на нето-добивката од 11%, а на извозот од 20%

Според единечниот Биланс на успех, во периодот јануари – јуни 2022 година продажбите на Алкалоид АД Скопје достигнуваат 5.283.892.387 денари, што е за 10% повеќе во споредба со истиот период од минатата година, информираат од компанијата.

Вкупните консолидирани продажби, пак, достигнуваат 7.131.908.525 денари, што е за 14 % повеќе во споредба со истиот период од минатата година.

„Консолидираните продажби остварени на домашниот пазар се зголемени за 3%, а вкупниот консолидиран извоз на компанијата е зголемен за 20%.

Од вкупните консолидирани продажби 32 % се остварени на домашниот пазар, додека, пак, 68% се остварени на странските пазари.

Гледано според региони, во земјите од Југоисточна Европа се остварени 32%, во земјите од Западна Европа (ЕУ и ЕФТА) се остварени 21%, во земјите од Источна Европа (ЗНД, УКР, …) се остварени 14%, а на другите пазари е остварен 1% од вкупните консолидирани продажби.

Најголем пораст кај извозните пазари бележат продажбите остварени во Полска (раст од 163%), Романија (раст од 140%), Германија (раст од 93%), Бугарија (раст од 55%), САД (раст од 45%), Ерменија (раст од 40%), Грција (раст од 28%), Турција (раст од 28%), Косово (раст од 13%), Словенија (раст од 8%), Албанија (раст од 6%), Србија (раст од 6%), итн..

Во периодот јануари – јуни 2022 година во сегментот фармација се реализираа и првите поголеми продажби во Португалија, во износ од 9 милиони денари и во Монголија, во износ од 7 милиони денари“, велат од компанијата.

Гледано според групи производи, во структурата на вкупните консолидирани продажби најголемо учество заземаат производите од сегментот фармација, и тоа 88%.

„Од нив поголем удел имаат антибиотиците со удел од 23%, препаратите ОТЦ со 18%, кардиолошките препарати со 14%, невролошките препарати заземаат 13% од вкупните консолидирани продажби, итн..

Сегментот хемија, козметика и билкарство учествува со 12% во вкупните консолидирани продажби, поточно хемија учествува со 3%, козметика со 7%, а билкарство учествува со 2%.

Вкупните продажби бележат пораст кај сите профитни центри во споредба со остварените во истиот период од 2021 година. Сегментот фармација бележи раст од 14%, хемија од 15%, козметика од 5% и билкарство од 19%“, велат од компанијата.

Единечната добивка пред финансиските трошоци, даноците и пред амортизацијата (ЕБИТДА), која изнесува 1.168.168.959 денари, бележи зголемување од околу 10%, додека, пак, единечната нето-добивка изнесува 683.064.178 денари и е зголемена за 16%.

„Консолидираната добивка пред финансиските трошоци, даноците и пред амортизацијата (ЕБИТДА) достигна 1.192.089.132 денари и бележи раст од 7%, додека, пак, консолидираната нето-добивка во износ од 649.426.813 денари е зголемена за 11%“, велат од компанијата.

При извршувањето на оперативните активности Аалкалоид АД Скопје ангажираше над 1.000 домашни добавувачи, посочуваат од компанијата.

Бизнис-план за 2022 година

Бизнис-планот за 2022 година, донесен со одлука на Управниот одбор на Алкалоид АД Скопје, на Седницата одржана на 29.12.2021 година, предвидува инвестирање на околу 14% од консолидираните приходи од продажбите во материјални и во нематеријални средства, раст од 8% на консолидираните продажби во однос на 2021 година, како и раст од 7% на консолидираниот профит пред оданочување во однос на 2021 година, велат од компанијата.

Бизнис-планот за 2022 година е базиран на очекувањата, проекциите и на можностите на тековните и на новите пазари и производи, достапни за компанијата во моментот на изготвување на планот. Околностите и настаните во 2022 година, а со тоа и остварените резултати, може да варираат во однос на прикажаните во бизнис-планот, посочуваат од компанијата.

Очекувања за претстојниот период

„Во изминатиот период друштвото се соочи со голем број интерни и екстерни предизвици и новонастанати ризици, генерирани од пандемијата на Ковид-19. Презедовме голем број мерки во досегашниот период, со цел неутрализирање на сите негативни ефекти, без притоа да се загрози здравјето на вработените и успешното работење на друштвото.

Во согласност со очекувањата, уште во текот на минатата година здравствената криза се претвори и во економска, а со тоа се појавија и нови предизвици во работењето. Она што како тренд започна во 2021 година, а ќе доминира и во 2022 година е забележителниот раст на цените на голем дел од влезните суровини и материјали, енергенсите, како и порастот на цените на транспортот на глобално ниво, а особено и значителните пролонгирања на роковите за испорака.

Сето ова веќе започна да влијае и на стапката на инфлацијата што веројатно како тренд ќе биде уште понагласен во периодот што следи. Земајќи го предвид конфликтот помеѓу Русија и Украина, започувајќи од 24 февруари 2022 година, Алкалоид АД Скопје превзема неопходни мерки за заштита на инвеститорите, купувачите и вработените обидувајќи се да им овозможи безбедни услови.

Како најголем предизвик и прв приоритет за периодот што доаѓа и понатаму останува грижата за здравјето на вработените, како и одржувањето на тековната ликвидност, на финансиската стабилност и остварување на планските цели“, велат од компанијата.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Акцијата на Алкалоид за шест месеци пораснала за 21,4%

За шест месеци Алкалоид инвестирал 490 милиони денари и има 127 нови вработувања

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на еМагазин значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени ОВДЕ.

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА

Сите детали: Како да проверите дали сте корисник на домашна платежна картичка?

Редакција

Утре во Јавна соба настапуваат Fish in Oil, „џез деликатес“ од Белград

Редакција

УЈП задоволни од „МојДДВ“: Скенирани близу 2 милиони фискални сметки, повратот на ДДВ е 16 милиони денари

Редакција