Во анализираната година во телевизиите кои емитуваат програма на државно ниво преку оператор на јавна електронска комуникациска мрежа, (ТВ Компани 21-М, ТВ Шења, ТВ Клан и 1ТВ), ТВ Компани 21-М имала најголем дневен (3,67%) и неделен досег (7,34%), како и најголем удел во вкупната гледаност (1,40%).
Втор избор на гледачите била ТВ Шења со дневен досег од 2,54% и неделен досег од 5,5%, се наведува во Анализата на пазарот на аудио и аудиовизуелни медиумски услуги за 2018 година.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Колку вработени лани имало во телевизите 1ТВ, Клан, Шења и 21-М?
1ТВ и Клан лани во плус, телевизиите 21-М и Шења во минус
Колкави трошоци имале лани телевизиите Клан, 21-М, 1ТВ и Шења?
Колкави приходи од реклами остварила телевизијата 1ТВ лани?
Фото: ССК
Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на еМагазин значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени ОВДЕ.