Од трите сателитски телевизии лани најчест избор за гледачите била ТВ 24 Вести, се наведува во Анализата на пазарот на аудио и аудиовизуелни медиумски услуги за 2018 година.
„Нејзиниот просечен дневен (12,36%) и неделен досег (17,83%) како и уделот во вкупната гледаност (5,00%) се за неколку пати поголеми во однос на другите две сателитски телевизии.
Уделот во вкупната гледаност на ТВ 24 Вести бил највисок во четвртиот квартал (5,2%), на ТВ Наша ТВ во првиот и третиот квартал (0,7%), а на ТВ Сонце во третиот квартал (0,7%).
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Колку вработени има во телевизиите 24, Наша и Сонце?
Телевизиите 24, Сонце и Наша лани во минус
Колкави трошоци лани имале телевизиите 24, Сонце и Наша
Колкави приходи лани оствариле телевизиите 24 Вести, Наша и Сонце