Традиционално секоја година во месец октомрви/ноември Рамсторе маркетите организираат активности за наградување на своите потрошувачи.
Па така, минатата недела на 2 декември, Рамсторе ја заокружија прославата на својот 14. Роденден ставајќи акцент на еколошката одговорност со носечки слоган „Размислувај ЕКО” на двомесечната наградна игра која започна на 3 октомври и траеше до 20 ноември, доделувајќи исклучителни награди како 14 скутери, 14 тротинети и 1 автомобил Toyota Hybrid.
Во присуство на голем број на посетители, случајни и дојдени токму поради наградната игра, беа прочитани имињата на среќните добитници, а на најсреќниот од нив Лирим Дика од Струга, со телефонски повик му беше соопштена главната награда.
Рамсторе кој во Македонија почна со работа во 2005 година е дел од Мигрос Тиџарет А.Ш., еден од најголемите синџири на маркети во Турција.
За 14 години колку што е присутен на македонскиот пазар, Рамсторе ги нуди своите услуги во 7 градови низ Македонија со вкупно 28 маркети со вкупна површина од 23.800 м2 и еден трговски центар Рамсторе Мол.
Главниот фокус на компанијата е насочен кон целта да оствари профитабилен пораст, превземајќи активности чувствителни кон општеството и околината. Воедно, се стреми да овозможи и уникатно искуство во пазарувањето преку спојување на ценовната структура, разновидноста на производите и кваллитетната услуга.
Рамстор поставува високи малопродажни стандарди, задоволни вработени, фер односи со своите добавувачи, еколошка одговорност и секако помош и грижа за оние кои им е најпотребна. Па така по повод 14. роденден, Рамсторе Македонија во насока на својата визија заедно со своите вработени и потрошувачи уште еднаш ја покажа и докажа својата хумана страна (општествена одговорност), организирајќи хуманитарни активности, како крводарителна акција, акција за донирање на храна, како и акција за донирање на облека.
-Ние како компанија ќе продолжиме да се вклучуваме во слични општествено одговорни проекти со цел да го побудиме хуманиот дел и да го поттикнеме чувството на солидарност на хумана димензија кај сите. Веруваме дека секоја направена донација ќе биде корисна за нашето општество, а воедно ќе им помогне на оние на кои им е најмногу потребна, истакнаа од компанијата.
КОМЕРЦИЈАЛНА ОБЈАВА