еМагазин
Image default
ЧИСТА ОКОЛИНА

„Заедно за чисто Охридско Езеро“: Од секое купено „Скопско“ се издвојува по еден денар за заштита на нашето природно богатство

Во рамки на платформата „Наша гордост, наша одговорност“, Пивара Скопје ја започнува кампањата „Заедно за чисто Охридско Езеро“ преку која ќе се собираат средства за активности посветени на чистење на нашето најпрепознатливо природно обележје, информираат од таму.

Дел од планираните активности, за чија цел ќе се искористат овие средства се поставување на пловни препреки на едни од најголемите загадувачи на Охридското Езеро – реката Сатеска и реката Даљан, акции за чистење на крајбрежјето и дното на езерото, како и различни активности кои се фокусирани на подигнување на свесноста за проблемот и едуцирање на општата јавност за решенијата.

Имено, од секое продадено стаклено шише од 0.5л Скопско и Скопско Smooth се издвојува по еден денар за тие активности.

„Идејата на оваа кампања е на еден широк и инклузивен начин да ги вклучиме сите љубители на Скопско – со купување на омиленото пиво директно да ја поддржат заложбата и да се вклучат во остварување на идејата за долгорочно одржување на чисто Охридското Езеро.

Ова е почеток на кампањата, но во годините кои следат фокусот ќе биде и на останатите природни и културни обележја. Крајната цел е преку заедничка акција да допринесеме до природни убавини ослободени од отпад и едуцирана јавност која знае како да ги заштити,“ изјави Марта Завкова, Сениор бренд менаџер на Скопско.

Реализацијата на овој проект е во соработка со клучните партнери Пакомак, Министерството за животна средина и просторно планирање, општините Охрид, Струга и Дебарца, како и волонтерите.

„Полека, но сигурно идејата за чиста и зелена иднина позитивно се одразува кај сите, па иако нè чека уште многу работа, секој чекор напред е важен! Во овој момент едукацијата за циркуларна економија е особено важна, а токму преку собирање, селектирање и рециклирање на отпадот може да се придонесе кон почиста средина,“ изјави Филип Ивановски, извршен директор на Пакомак.

За целите на платформата, култните стаклени шишиња на Скопско и Скопско Smooth добија нов, тематски дизајн и веќе се пуштени во продажба. Повеќе информации за платформата и планираните акции може да најдете на skopsko.mk.

Платформата „Наша гордот, наша одговорнот“ е создадена со една единствена цел – преку одговорно одложување на отпадот да ги зачуваме прекрасните природни богатства со кои изобилува нашата земја, да оддадеме признание на сите групи и поединци кои преку личен пример покажуваат како треба да се грижиме за нив и да поттикнеме акција за истите да блеснат во сиот свој сјај.

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на еМагазин значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени ОВДЕ.

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА

Во Кочани протест за загадување на воздухот од фабрика за хартија

Редакција

Во ноември само два дена со чист воздух во Тетово

Редакција

Првиот контејнер со контаминирана земја од ОХИС замина за Германија

Редакција