Политичкиот аналитичар Арсим Зеколи на неговиот твитер-профил се огласи по повод новата кампања во Грција, со која се брендираат и заштитуваат производите со потекло од грчка Македонија.
Гестот на Грција со Macedonia is GReat е понижувачки.
Но поголем проблем е што нашето водство-преговарачи мува не ги лази да дадат оставка или бидат сменети. Со што се дава на знаење до Атина дека што и да покренат, од наша страна ќе има едно 24 часа џав-џав и никаква реакција.— Arsim Zekolli (@ArsZek) November 15, 2019
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
(Видео) Како изгледа кампањата за производите од грчката област Македонија
„Macedonia the GReat“ колективна трговска ознака за производите од грчката област Македонија
Фото: Телма
Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на еМагазин значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени ОВДЕ.