„Виз ер“ денеска објави дека како резултат на значително поголемиот обем на откажани летови поради ограничувањата на патувања, наметнати како борба против ширењето на пандемијата COVID-19, го автоматизираше процесот на рефундација со автоматско поставување на 120% од оригиналната цена во делот на „Виз ер“ кредитите на сметките на своите клиенти.
„Паралелно со воведувањето на автоматскиот процес на рефундација, авиокомпанијата привремено ќе ги оневозможи своите опции за онлајн регистрација најдоцна до 14 април 2020 година за да се осигури дека може да се справи со откажувањата примени во последно време, чија бројка е зголемена повеќе од 100 пати.
„Виз ер“ би сакал да ги увери сите свои клиенти дека дури и ако процесот потрае подолго од вообичаеното, сите побарувања ќе бидат решени и клиентите ќе имаат право на рефундација по откажаниот лет,“ информираат од компанијата.
Додека автоматскиот процес на враќање на готовина за туристички агенции се развива со висок приоритет, „Виз ер“ ги замолува туристичките агенции да го контактираат центарот за повици на авиокомпанијата.
„Патниците кои ги направиле своите резервации преку туристички агенции – вклучувајќи ги и онлајн туристичките агенции – треба да ги контактираат компаниите преку кои ги купиле своите билети.
Во овој исклучително невообичаен период ве замолуваме да ги користите нашите платформи за само-послужување, кои се наведени во електронските пошти за да се намали колку што е можно повеќе користењето на нашите центри за повици кои и онака се премногу зафатени.
Иако е надвор од границите на котрола на „Виз ер“, авиокомпанијата се извинува за непријатностите како резултат на забраните за патување и откажувањето на летовите и ги уверува своите патници дека враќањето на средствата останува нивен приоритет,“ велат од компанијата.
ПОВРЗАНИ ВЕСТИ
Корона вирусот покажа колку сме себични